Vi bruger cookies

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Du accepterer vores brug af cookies, når du klikker på knappen til højre.

»Klik her, hvis du vil vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem. Accepter Cookies

Klagevejledning

Oplysning om klagemuligheder

Du er altid meget velkommen til at kontakte Super Dæk Service, hvis du har en klage over en vare eller en tjenesteydelse. Du kan kontakte os på info.sds.dk

Hvis du ønsker at gå videre med din klage
Hvis du som forbruger har købt en vare hos os til en pris på mellem kr. 1.000 og kr. 100.000, og du ønsker at klage over denne vare, så kan du mod et gebyr indbringe tvisten ved Center for Klageløsning hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, DK 2500 Valby, Telefon: 41 71 50 00. Klagen kan indgives online via hjemmesiden www.forbrug.dk under ”klag online”. For yderligere information henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside www.forbrug.dk under klagebehandling.

Hvis du som forbruger har købt en tjenesteydelser hos os, og du ønsker at klage over denne tjenesteydelse, så kan du mod et gebyr indbringe tvisten ved Ankenævn for biler, Lautrupvang 2, 2750 Ballerup, Telefon: 32 71 29 29. Ankenævn for biler er et internetbaseret klagenævn, og klage skal indgives via ankenævnets hjemmeside www.bilklage.dk. For yderligere information henvises til Ankenævn for biler’s hjemmeside www.bilklage.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@sds.dk.